среда, 25. јун 2014.

Hemivertebrae!!!! HEMI STA BRE????

Mart je prolazio polako i sve se odvijalo kao i obicno. Isli smo napolje , setali se, ali i sve cesce zastajali da se odmaramo. Nesto se cudno desavalo. Nisam htela da panicim. Mislila sam da je jos mali da nesto moze da mu se dogodi ozbiljno. Normalno je jeo, piskio , kakio. Skakutao je po terasi  stalno. Ali je i dalje sve cesce odbijao da kada odemo u redovne setnje hoda. Kraj marta i sok!!! Sedela sam i citala nesto na netu , slucajno se okrenula i videla uzasnu scenu na terasi. Carli koji jedva stoji na nogama i izbacuje penu na usta. Tog momenta muz i ja se pakujemo i spustamo se kod lokalnog veterinara koji ga pregleda i opusta nas na kratko sa dijagnozom upala krajnika. Mada i sok i razmisljanje pa gde se pobogu prehladio , pazili smo ga 101%. Tog marta vreme je bilo zaista promenljivo, cas kisa , cas sunce, mozda ga nisam dovoljno pazila... Sve u svemu dobio je terapiju i zaista za par sati mu je bilo malo bolje. Polako se digao na noge , nestabilno ali se vec uvece ponovo igrao. Napolje nikako nije hteo. Za stepenice ni da cuje. Noc je prosla dobro. I tako jos 7 dana. Kako primi injekciju , par sati mu bude bolje pa opet sve po starom. Veterinar nam objasni da se plasi da upala krajnika nije mozda otisla na zadnje noge, (cudna neka zastarela teorija) pa jos jedan komplet vitamina i antibiotika. Moram priznati da sam pocela da sumnjam pomalo u sve , ali sam se plasila da opet ne preteram u svojim procenama pa sam pustila jos koji dan da prodje sve nadajuci se da ce mu se zdravstveno stanje popraviti i da cemo ponovo trcati i maziti se u travi kao nekada. Prevarila sam se mnogoooooooooo.

Posle skoro 10 dana mucenja sa antibioticima , pukne mi film i kazem ovako vise ne moze i vet se slozi i kaze ajde da ga mi ipak snimimo rendgenom. Ajde sta god samo da ozdravi. Drzi ga moj muz sa jedne strane, vet sa druge i tada pocinje ludnica. Snimci pokazuju najgoru dijagnozu. Hemivertebrae. http://www.pugvillage.com/pug-health/hemivertebrae-pugs . 


WTF?????? Kupila sam kuce u jednoj od najboljih odgajivacnica u Srbiji. Sta se desava? Vet pocinje da prica ja ga nista ne cujem, dolazedrugi pacijenti, potpuna blokada u glavi. Odlazimo skrhani i u soku. Sta dalje? Kuda sad? Operacija? Kako da operisem stene koje ima manje od 7 meseci? Ko da ga operise? Muz i ja placemo , ne znamo sta dalje. Odlucujemo se za jos jedno misljenje sa nadom da je ipak jos mali i da ima sanse da se deformitet koji  ima na kicmi vremenom ispravi. Zovemo drugog veterinara, zakazujemo pregled , kad ono jos gore. Mladi doktor u savremenoj opremljenoj klinici nam objasnjava da je u pitanju vrlo tezak oblik Hemivertebrae i da ce se stanje samo jos vise pogorsavati. Najbolje je da ga odmah eutanaziramo!!!!!!????? Meni suze same lete. Ne mogu da ih  kontrolisem. Tresem se a on me gleda velikim okicama i sve kao da shvata ali se ne da. Ne da ni meni da padnem . Ovaj fensi vet se u tom trenutku okrece ka fiskalnoj kasi stampa nam racun i pozdravlja uz jadan i tuzan pogled u fazonu ne bi vam bio u kazi. SLEDECI......

Нема коментара:

Постави коментар